2014. július 8., kedd

Részlet a 13. fejezetből

                                                    Sziasztok! 

Most csak ennyivel tudok szolgálni, nagyon sajnálom. megpróbálok még ebben a hónapban minimum 2 fejezetet hozni, mert augusztusban nem igazán leszek gép közelben. 

puszi, Lyl S.


Az ember veszélyes lény. Veszélyesebb, mint egy veszett rémfarkas,medve vagy árnymacska. Halálos fegyvereink ott vannak a közelgő télben, mert a fagy magával hozza egy nagyon kedves barátját, a halált.

Az Éjjeli Őrség tartja északon az emberi populáció legnagyobb ellenségeit, a Másokat. E jeges szörnyek, akit megölnek, a saját fajtársukká válik. Ők erősek, de legfőképp halottak. A harci vezetőjük kinek szakálla hófehér, bőre jeges kék, izmok és hús nélkül szeli át a havas erdőket, mögötte a saját seregével, a Falhoz.


Én is odaigyekezek. A régi Istenek vörös varsafái előtt kell felesküdnöm a testvériségnek.

A Falhoz vezető éjszakák kemények és hidegek. A tűz sem elég, hogy az ember felmelegedjen. A lovam is legyengült, sovány lett. Régi pompája a múlté lett, szőre kifakult, aranybarnából szalma színű lett, sörénye feketéből sötétszürke lett. Olyan volt, mintha tizenöt évet öregedett volna.

Három mérföld választott el minket a Faltól, mikor megjelent egy hatalmas varjú, és Jon vállára szállt. A madár lábán egy lepecsételt pergamen díszelgett, és azt krákogta „Havas úr, Havas úr…” miközben a parancsnok le oldozta a levelet.

Minden egyes elolvasott sornál Jonnak egyre több és több ránc jelent meg a homlokán. Odaügettem mellé és kérdően rá néztem.
-         
       Elárultak. – mondta rekedten.
-          Kik? – kérdeztem és próbáltam kifürkészni a szemeiből az érzéseket. Semmi.
-          A tanács vezetői. – átnyújtotta a levelet Ygonnak, aki abban a pillanatban ért oda. Az idős férfi felhorkantott és visszaadta a papírt.
-          Ostoba varjúk. Örülj, hogy a vörös asszony ott van. – a férfi meg veregette a vállát Jonnak, és tovább indult. Én is követtem őt, hogy minél hamarabb a Falhoz érjünk. Ígéretes helynek tűnik, az már biztos.

1 megjegyzés:

  1. Szia!Tudom,hogy jó kèsőn írok(ennyi idő elteltèvel) ès lehet hogy már mindegy,de próba szerencse.Nekem nagyon tetszik a blogod ès a Trónok harca nekem is nagy szerepet játszik az èletemben.Ahogy fentebb is írtam,lehet hogy már kèső de èn örülnèk neki ha fojtatnád. :)
    Üdv.:Zsófi

    VálaszTörlés